Vi hjälper vår djurvårdskund med ny app

Vi hjälper vår djurvårdskund med ny app

Vi hjälper vår djurvårdskund med ny app

Tech Relations har förmedlat flera konsulter till vår kund Evidensia, som i början av året lanserade en ny app. ” Vi tillsatte vassa react/ frontend utvecklare samt UI-designer, och även en grym agil coach” till teamet, säger Diana Itaoui, VD på Tech Relations.

Mer info om kunden och appen:

Ladda ner vår app och få hjälp och rådgivning för hund, katt och smådjur via video. Evidensias onlineveterinärer har öppet varje dag, även kvällar och helger, för att kunna hjälpa dig med fästingrecept, hud- och magbesvär, bedömning och rådgivning av lindriga skador och mycket mer.

Läs mer här: https://evidensia.se/videosamtal/

 


Kontakta gärna Tech Relations om du är konsult eller har konsultbehov i Stockholm. Vi har +3000 anslutna konsulter och arbetar med 14 olika kunder.